Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-01-10 08:00:09  Joanna Kasza

Utworzono artykuł 74539 o nazwie 'Ogłoszenie o przetargu '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste74539
user_idpuste1338177
resource_idpuste811
namepusteOgłoszenie o przetargu
category_idpuste212
language_idpuste1
shortpustePrezydent Miasta Mielca ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na najem kiosku handlowego o powierzchni użytkowej 10,92 m2 położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej.
fullpuste

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

 

publishfrompuste2017-01-10 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-przetargu
2017-01-10 08:00:09  Joanna Kasza

Pole slug zmieniło wartość z 'ogloszenie-o-przetargu' na '74539_ogloszenie-o-przetargu'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugogloszenie-o-przetargu74539_ogloszenie-o-przetargu
2017-03-02 12:53:39  Joanna Kasza

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> <strong>PREZYDENT&nbsp; MIASTA&nbsp; MIELCA</strong></p> <p align="center"> <strong>ogłasza</strong></p> <p align="center"> <strong>przetarg&nbsp; pisemny &nbsp;nieograniczony</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>na najem kiosku handlowego </strong>o pow. użytkowej 10,92 m<sup>2</sup>, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiat&oacute;w, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogr&oacute;dka letniego na części placu o pow. około 20 m<sup>2</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto</strong>.</p> <p> Okres trwania umowy &ndash; na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu &ndash; waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towar&oacute;w i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po kt&oacute;rym umowa najmu została podpisana.</p> <p> Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu <a href="http://www.mielec.pl/">www.mielec.pl</a>(załączniki do ogłoszenia).</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 9<sup>30 </sup>do 10<sup>30</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pisemne oferty</strong>z podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem &bdquo;Najem kiosku&rdquo; w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pok&oacute;j nr 20 w terminie do dnia <strong>10 lutego 2017 r</strong>. do <strong>godziny 15<sup>00</sup></strong>.</p> <p> Warunkiem &nbsp;dopuszczenia &nbsp;do &nbsp;udziału &nbsp;w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości</p> <p> 1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie <strong>do dnia 10 lutego 2017 r</strong>. got&oacute;wką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 13<sup>30</sup> lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.</p> <p> W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.</p> <p> Oferta powinna zawierać:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorc&oacute;w/ewidencji &ndash; bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa sp&oacute;łki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zgodę wsp&oacute;łmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (r&oacute;wnież wsp&oacute;lnika sp&oacute;łki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dow&oacute;d wpłacenia wadium,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; datę sporządzenia oferty,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), kt&oacute;ra nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dokładny adres banku oraz numer konta &nbsp;bankowego, na kt&oacute;re zostanie odesłane wadium<br /> w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.</p> <p> <strong>Komisyjne otwarcie ofert</strong>(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferent&oacute;w o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu <strong>14 lutego 2017 r.</strong> <strong>o godz. 10<sup>00</sup> </strong>w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.</p> <p> Wadium wpłacone przez uczestnika, kt&oacute;ry wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, kt&oacute;ry przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestnik&oacute;w, kt&oacute;rzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie p&oacute;źniej niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.</p> <p> Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo zamknięcia przetargu bez wyboru kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.</p> <p> Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.</p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p align="center"> <strong>PREZYDENT&nbsp; MIASTA&nbsp; MIELCA</strong></p> <p align="center"> <strong>ogłasza</strong></p> <p align="center"> <strong>przetarg&nbsp; pisemny &nbsp;nieograniczony</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>na najem kiosku handlowego </strong>o pow. użytkowej 10,92 m<sup>2</sup>, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiat&oacute;w, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogr&oacute;dka letniego na części placu o pow. około 20 m<sup>2</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto</strong>.</p> <p> Okres trwania umowy &ndash; na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu &ndash; waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towar&oacute;w i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po kt&oacute;rym umowa najmu została podpisana.</p> <p> Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu <a href="http://www.mielec.pl/">www.mielec.pl</a>(załączniki do ogłoszenia).</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 9<sup>30 </sup>do 10<sup>30</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pisemne oferty</strong>z podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem &bdquo;Najem kiosku&rdquo; w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pok&oacute;j nr 20 w terminie do dnia <strong>10 lutego 2017 r</strong>. do <strong>godziny 15<sup>00</sup></strong>.</p> <p> Warunkiem &nbsp;dopuszczenia &nbsp;do &nbsp;udziału &nbsp;w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości</p> <p> 1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie <strong>do dnia 10 lutego 2017 r</strong>. got&oacute;wką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 13<sup>30</sup> lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.</p> <p> W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.</p> <p> Oferta powinna zawierać:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorc&oacute;w/ewidencji &ndash; bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa sp&oacute;łki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zgodę wsp&oacute;łmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (r&oacute;wnież wsp&oacute;lnika sp&oacute;łki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dow&oacute;d wpłacenia wadium,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; datę sporządzenia oferty,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), kt&oacute;ra nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dokładny adres banku oraz numer konta &nbsp;bankowego, na kt&oacute;re zostanie odesłane wadium<br /> w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.</p> <p> <strong>Komisyjne otwarcie ofert</strong>(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferent&oacute;w o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu <strong>14 lutego 2017 r.</strong> <strong>o godz. 10<sup>00</sup> </strong>w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.</p> <p> Wadium wpłacone przez uczestnika, kt&oacute;ry wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, kt&oacute;ry przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestnik&oacute;w, kt&oacute;rzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie p&oacute;źniej niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.</p> <p> Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo zamknięcia przetargu bez wyboru kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.</p> <p> Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.</p> <p> <strong>Informacja o wynikach przetargu w załączniku</strong></p> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

 

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

Informacja o wynikach przetargu w załączniku

 

2017-03-02 12:54:15  Joanna Kasza

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> <strong>PREZYDENT&nbsp; MIASTA&nbsp; MIELCA</strong></p> <p align="center"> <strong>ogłasza</strong></p> <p align="center"> <strong>przetarg&nbsp; pisemny &nbsp;nieograniczony</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>na najem kiosku handlowego </strong>o pow. użytkowej 10,92 m<sup>2</sup>, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiat&oacute;w, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogr&oacute;dka letniego na części placu o pow. około 20 m<sup>2</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto</strong>.</p> <p> Okres trwania umowy &ndash; na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu &ndash; waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towar&oacute;w i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po kt&oacute;rym umowa najmu została podpisana.</p> <p> Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu <a href="http://www.mielec.pl/">www.mielec.pl</a>(załączniki do ogłoszenia).</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 9<sup>30 </sup>do 10<sup>30</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pisemne oferty</strong>z podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem &bdquo;Najem kiosku&rdquo; w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pok&oacute;j nr 20 w terminie do dnia <strong>10 lutego 2017 r</strong>. do <strong>godziny 15<sup>00</sup></strong>.</p> <p> Warunkiem &nbsp;dopuszczenia &nbsp;do &nbsp;udziału &nbsp;w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości</p> <p> 1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie <strong>do dnia 10 lutego 2017 r</strong>. got&oacute;wką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 13<sup>30</sup> lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.</p> <p> W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.</p> <p> Oferta powinna zawierać:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorc&oacute;w/ewidencji &ndash; bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa sp&oacute;łki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zgodę wsp&oacute;łmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (r&oacute;wnież wsp&oacute;lnika sp&oacute;łki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dow&oacute;d wpłacenia wadium,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; datę sporządzenia oferty,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), kt&oacute;ra nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dokładny adres banku oraz numer konta &nbsp;bankowego, na kt&oacute;re zostanie odesłane wadium<br /> w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.</p> <p> <strong>Komisyjne otwarcie ofert</strong>(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferent&oacute;w o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu <strong>14 lutego 2017 r.</strong> <strong>o godz. 10<sup>00</sup> </strong>w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.</p> <p> Wadium wpłacone przez uczestnika, kt&oacute;ry wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, kt&oacute;ry przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestnik&oacute;w, kt&oacute;rzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie p&oacute;źniej niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.</p> <p> Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo zamknięcia przetargu bez wyboru kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.</p> <p> Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.</p> <p> <strong>Informacja o wynikach przetargu w załączniku</strong></p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p align="center"> <strong>PREZYDENT&nbsp; MIASTA&nbsp; MIELCA</strong></p> <p align="center"> <strong>ogłasza</strong></p> <p align="center"> <strong>przetarg&nbsp; pisemny &nbsp;nieograniczony</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>na najem kiosku handlowego </strong>o pow. użytkowej 10,92 m<sup>2</sup>, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiat&oacute;w, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogr&oacute;dka letniego na części placu o pow. około 20 m<sup>2</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto</strong>.</p> <p> Okres trwania umowy &ndash; na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu &ndash; waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towar&oacute;w i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po kt&oacute;rym umowa najmu została podpisana.</p> <p> Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu <a href="http://www.mielec.pl/">www.mielec.pl</a>(załączniki do ogłoszenia).</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 9<sup>30 </sup>do 10<sup>30</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pisemne oferty</strong>z podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem &bdquo;Najem kiosku&rdquo; w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pok&oacute;j nr 20 w terminie do dnia <strong>10 lutego 2017 r</strong>. do <strong>godziny 15<sup>00</sup></strong>.</p> <p> Warunkiem &nbsp;dopuszczenia &nbsp;do &nbsp;udziału &nbsp;w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości</p> <p> 1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie <strong>do dnia 10 lutego 2017 r</strong>. got&oacute;wką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 13<sup>30</sup> lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.</p> <p> W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.</p> <p> Oferta powinna zawierać:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorc&oacute;w/ewidencji &ndash; bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa sp&oacute;łki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zgodę wsp&oacute;łmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (r&oacute;wnież wsp&oacute;lnika sp&oacute;łki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dow&oacute;d wpłacenia wadium,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; datę sporządzenia oferty,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), kt&oacute;ra nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dokładny adres banku oraz numer konta &nbsp;bankowego, na kt&oacute;re zostanie odesłane wadium<br /> w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.</p> <p> <strong>Komisyjne otwarcie ofert</strong>(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferent&oacute;w o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu <strong>14 lutego 2017 r.</strong> <strong>o godz. 10<sup>00</sup> </strong>w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.</p> <p> Wadium wpłacone przez uczestnika, kt&oacute;ry wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, kt&oacute;ry przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestnik&oacute;w, kt&oacute;rzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie p&oacute;źniej niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.</p> <p> Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo zamknięcia przetargu bez wyboru kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.</p> <p> Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.</p> <p> <strong>Informacja o wyniku przetargu w załączniku</strong></p> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

Informacja o wynikach przetargu w załączniku

 

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

Informacja o wyniku przetargu w załączniku

 

2017-03-02 12:54:15  Joanna Kasza

Załączono plik 204613

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste830412
user_idpuste1338177
fobject_idpuste204613
resource_idpuste811
modelpusteArticle
foreign_idpuste74539
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-03-02 12:54:15  Joanna Kasza

Załączono plik 204614

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste830413
user_idpuste1338177
fobject_idpuste204614
resource_idpuste811
modelpusteArticle
foreign_idpuste74539
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-03-02 12:54:15  Joanna Kasza

Załączono plik 220711

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste830414
user_idpuste1338177
fobject_idpuste220711
resource_idpuste811
modelpusteArticle
foreign_idpuste74539
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..