Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-12-13 12:21:27  Joanna Szteliga-Pomykała

Utworzono artykuł 112580 o nazwie 'XLI Sesja Rady Miejskiej '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste112580
user_idpuste1337092
resource_idpuste811
namepusteXLI Sesja Rady Miejskiej
category_idpuste210
language_idpuste1
shortpusteData: 19.12.2017, godz.13:00
fullpuste

Mielec,  2017 – 12 – 12

 

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)

 

z  w  o  ł  u  j  ę

 

XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z  poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

4. Podjęcie uchwały  o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.

5. Podjęcie uchwały  w sprawiezmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.

6. Podjęcie uchwały  w sprawiezaciągnięcia zobowiązania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia “Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepisów taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzeszów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość – do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.

16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.

 

   Przewodniczący

   Rady Miejskiej

   Marian Kokoszka  

 

Podstawa prawna do urlopowania:          
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity

Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)

publishfrompuste2017-12-13 00:00:00
_activepuste1
slugpustexli-sesja-rady-miejskiej
2017-12-13 12:38:39  Joanna Szteliga-Pomykała

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:318.6pt;"> Mielec,&nbsp; 2017 &ndash; 12 &ndash; 12</p> <p style="margin-left:318.6pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:212.7pt;"> &nbsp;</p> <p> Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>z&nbsp; w&nbsp; o&nbsp; ł&nbsp; u&nbsp; j&nbsp; ę</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p> XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Porządek obrad:</u></strong></p> <p> 1. Otwarcie sesji.</p> <p> 2. Przyjęcie protokołu z&nbsp; poprzedniej sesji.</p> <p> 3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.</p> <p> 4. Podjęcie uchwały &nbsp;o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.</p> <p> 5. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawiezmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.</p> <p> 6. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawiezaciągnięcia zobowiązania.</p> <p> 7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatk&oacute;w, kt&oacute;re nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.</p> <p> 8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia &ldquo;Planu zr&oacute;wnoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec&rdquo;.</p> <p> 9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepis&oacute;w taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazd&oacute;w bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.</p> <p> 12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzesz&oacute;w.</p> <p> 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.</p> <p> 14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość &ndash; do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.</p> <p> 15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szk&oacute;ł niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.</p> <p> 16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>&nbsp;&nbsp; </strong>Przewodniczący</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Rady Miejskiej</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Marian Kokoszka&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Podstawa prawna do urlopowania:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br /> </strong>art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.<br /> o samorządzie gminnym (tekst jednolity</p> <p> Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)</p> ' na '<p style="margin-left:318.6pt;"> Mielec,&nbsp; 2017 &ndash; 12 &ndash; 12</p> <p style="margin-left:318.6pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:212.7pt;"> &nbsp;</p> <p> Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>z&nbsp; w&nbsp; o&nbsp; ł&nbsp; u&nbsp; j&nbsp; ę</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p> XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Porządek obrad:</u></strong></p> <p> 1. Otwarcie sesji.</p> <p> 2. Przyjęcie protokołu z&nbsp; poprzedniej sesji.</p> <p> 3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.</p> <p> 4. Podjęcie uchwały &nbsp;o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.</p> <p> 5. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.</p> <p> 6. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.</p> <p> 7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatk&oacute;w, kt&oacute;re nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.</p> <p> 8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia &ldquo;Planu zr&oacute;wnoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec&rdquo;.</p> <p> 9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepis&oacute;w taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazd&oacute;w bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.</p> <p> 12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzesz&oacute;w.</p> <p> 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.</p> <p> 14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość &ndash; do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.</p> <p> 15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szk&oacute;ł niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.</p> <p> 16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>&nbsp;&nbsp; </strong>Przewodniczący</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Rady Miejskiej</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Marian Kokoszka&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Podstawa prawna do urlopowania:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br /> </strong>art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.<br /> o samorządzie gminnym (tekst jednolity</p> <p> Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Mielec,  2017 – 12 – 12

 

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)

 

z  w  o  ł  u  j  ę

 

XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z  poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

4. Podjęcie uchwały  o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.

5. Podjęcie uchwały  w sprawiezmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.

6. Podjęcie uchwały  w sprawiezaciągnięcia zobowiązania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia “Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepisów taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzeszów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość – do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.

16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.

 

   Przewodniczący

   Rady Miejskiej

   Marian Kokoszka  

 

Podstawa prawna do urlopowania:          
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity

Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)

Mielec,  2017 – 12 – 12

 

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)

 

z  w  o  ł  u  j  ę

 

XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z  poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

4. Podjęcie uchwały  o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.

5. Podjęcie uchwały  w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.

6. Podjęcie uchwały  w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia “Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepisów taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzeszów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość – do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.

16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.

 

   Przewodniczący

   Rady Miejskiej

   Marian Kokoszka  

 

Podstawa prawna do urlopowania:          
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity

Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)

2017-12-21 10:51:57  Joanna Szteliga-Pomykała

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:318.6pt;"> Mielec,&nbsp; 2017 &ndash; 12 &ndash; 12</p> <p style="margin-left:318.6pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:212.7pt;"> &nbsp;</p> <p> Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>z&nbsp; w&nbsp; o&nbsp; ł&nbsp; u&nbsp; j&nbsp; ę</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p> XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Porządek obrad:</u></strong></p> <p> 1. Otwarcie sesji.</p> <p> 2. Przyjęcie protokołu z&nbsp; poprzedniej sesji.</p> <p> 3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.</p> <p> 4. Podjęcie uchwały &nbsp;o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.</p> <p> 5. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.</p> <p> 6. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.</p> <p> 7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatk&oacute;w, kt&oacute;re nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.</p> <p> 8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia &ldquo;Planu zr&oacute;wnoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec&rdquo;.</p> <p> 9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepis&oacute;w taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazd&oacute;w bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.</p> <p> 12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzesz&oacute;w.</p> <p> 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.</p> <p> 14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość &ndash; do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.</p> <p> 15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szk&oacute;ł niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.</p> <p> 16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>&nbsp;&nbsp; </strong>Przewodniczący</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Rady Miejskiej</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Marian Kokoszka&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Podstawa prawna do urlopowania:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br /> </strong>art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.<br /> o samorządzie gminnym (tekst jednolity</p> <p> Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)</p> ' na '<p> <a href="https://www.youtube.com/watch?v=ph5BJ0nMqDk">Nagranie dźwiękowe</a></p> <p style="margin-left:318.6pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:318.6pt;"> Mielec,&nbsp; 2017 &ndash; 12 &ndash; 12</p> <p style="margin-left:318.6pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:212.7pt;"> &nbsp;</p> <p> Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>z&nbsp; w&nbsp; o&nbsp; ł&nbsp; u&nbsp; j&nbsp; ę</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p> XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Porządek obrad:</u></strong></p> <p> 1. Otwarcie sesji.</p> <p> 2. Przyjęcie protokołu z&nbsp; poprzedniej sesji.</p> <p> 3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.</p> <p> 4. Podjęcie uchwały &nbsp;o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.</p> <p> 5. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.</p> <p> 6. Podjęcie uchwały &nbsp;w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.</p> <p> 7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatk&oacute;w, kt&oacute;re nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.</p> <p> 8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia &ldquo;Planu zr&oacute;wnoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec&rdquo;.</p> <p> 9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepis&oacute;w taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazd&oacute;w bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, kt&oacute;re przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.</p> <p> 11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.</p> <p> 12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzesz&oacute;w.</p> <p> 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.</p> <p> 14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość &ndash; do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.</p> <p> 15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szk&oacute;ł niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.</p> <p> 16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>&nbsp;&nbsp; </strong>Przewodniczący</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Rady Miejskiej</p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp; Marian Kokoszka&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Podstawa prawna do urlopowania:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br /> </strong>art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.<br /> o samorządzie gminnym (tekst jednolity</p> <p> Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Mielec,  2017 – 12 – 12

 

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)

 

z  w  o  ł  u  j  ę

 

XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z  poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

4. Podjęcie uchwały  o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.

5. Podjęcie uchwały  w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.

6. Podjęcie uchwały  w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia “Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepisów taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzeszów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość – do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.

16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.

 

   Przewodniczący

   Rady Miejskiej

   Marian Kokoszka  

 

Podstawa prawna do urlopowania:          
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity

Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)

Nagranie dźwiękowe

 

Mielec,  2017 – 12 – 12

 

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1875)

 

z  w  o  ł  u  j  ę

 

XLI sesję Rady Miejskiej w dniu 19 grudnia (wtorek) br. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w sali im. św. Jana Pawła II.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z  poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

4. Podjęcie uchwały  o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2017-2043.

5. Podjęcie uchwały  w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2017 rok.

6. Podjęcie uchwały  w sprawie zaciągnięcia zobowiązania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2017.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia “Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miejskiej Mielec”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, sposobu ustalania opłaty dodatkowej oraz manipulacyjnej, przepisów taryfowych w komunikacji miejskiej w Mielcu, realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej w Mielcu realizowanej na obszarze Gminy Miejskiej Mielec oraz Gmin, które przystąpiły do porozumień międzygminnych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości miejskich niezabudowanych, położonych przy ulicach Siorka, Żurawskiego i Sabbata w Mielcu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Rzeszów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu prawa użytkowania wieczystego części nieruchomości gruntowej o pow. około 1,30 ha, położonej w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej SSE EURO-PARK MIELEC.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia darowizny lokalu mieszkalnego mieszczącego się w budynku przy ulicy Sikorskiego 1/27 w Mielcu, stanowiącego odrębną nieruchomość – do zasobu mieszkaniowego Gminy Miejskiej Mielec.

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Mielec dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego.

16. Zapytania i wolne wnioski. Zamknięcie obrad.

 

   Przewodniczący

   Rady Miejskiej

   Marian Kokoszka  

 

Podstawa prawna do urlopowania:          
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity

Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)

2017-12-21 10:51:57  Joanna Szteliga-Pomykała

Załączono plik 322430

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1256437
user_idpuste1337092
fobject_idpuste322430
resource_idpuste811
modelpusteArticle
foreign_idpuste112580
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..