2016-02-05

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów prowadzonych w UM w Mielcu

 

  • Archiwum akt stanu cywilnego oraz zapis tych samych akt w formie elektronicznej,
  • Archiwum dowodów osobistych,
  • Archiwum zakładowe dokumentów wytworzonych w urzędzie oraz ewidencja osobowa i płacowa, tj. akta osobowe, listy płac, kartoteki wynagrodzeń i listy zasiłkowe pracowników zakładów zlikwidowanych takich jak Komunalne Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane w Mielcu, Państwowy Ośrodek Maszynowy w Wojsławiu, Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Sadkowa Góra, Spółdzielnia Pracy „Odzież” w Mielcu, Szkoła Podstawowa nr 10 w Mielcu, 
  • Baza Azbestowa – do gromadzenia informacji uzyskanych z inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest,
  • Baza danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięć na środowisko oraz strategicznych ocenach odziaływania na środowisko – OOŚ-GDOŚ,
  • Baza o emisjach gazów i innych substancji - KOBIZE,
  • Baza środowiskowych kart informacyjnych,
  • Ewidencja dróg,
  • Ewidencja lokali mieszkalnych,
  • Ewidencja nieruchomości,
  • Ewidencja nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste,
  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
  • Ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • Ewidencja przeprowadzonych kontroli,
  • Ewidencja szkół i placówek niepublicznych (w tym przedszkoli),
  • Ewidencja tytułów wykonawczych – mandaty,
  • Ewidencja tytułów wykonawczych (podatek od nieruchomości, łączne zobowiązanie pieniężne, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych) [tajemnica skarbowa],
  • Ewidencja wniosków o udostępnienie danych ze zbiorów wydanych i utraconych dowodów osobistych,
  • Ewidencja wysłanych upomnień (podatek od nieruchomości, łączne zobowiązanie pieniężne, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych) [tajemnica skarbowa],
  • Ewidencja zatrudnionych i zwolnionych pracowników urzędu,
  • Ewidencja zawiadomień o utracie dowodów osobistych,
  • Gminna ewidencja zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy,
  • Lista stawiennictwa osób wykazanych do kwalifikacji wojskowej,
  • Rejestr zamieszkania cudzoziemców,
  • Rejestr mieszkańców,
  • Rejestr wyborców,
  • Rejestr profili zaufanych,
  • Rejestr delegacji służbowych,
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w załączeniu),
  • Rejestr instytucji kultury ( w załączeniu),
  • Rejestr kobiet objętych rejestracją wojskową,
  • Rejestr korespondencji wpływającej do urzędu,
  • Rejestr mężczyzn objętych rejestracją wojskową,
  • Rejestr nałożonych mandatów karnych,
  • Rejestr osób ubiegających się o mieszkanie komunalne,
  • Rejestr planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
  • Rejestr podatników – osoby fizyczne (podatek od nieruchomości, łączne zobowiązanie pieniężne, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportu) [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr podatników – osoby prawne (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych) [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny pochodzący z gospodarstw domowych,
  • Rejestr pomników przyrody,
  • Rejestr przypisów i odpisów – osoby fizyczne (podatek od nieruchomości, łączne zobowiązanie pieniężne, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportu) [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr przypisów i odpisów – osoby prawne (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych) [tajemnica skarbowa]
  • Rejestr przypadków stosowania przemocy w rodzinie,
  • Rejestr psów,
  • Rejestr skarg i wniosków,
  • Rejestr petycji,
  • Rejestr sprzedaży VAT,
  • Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych,
  • Rejestr uchwał Rady Miejskiej,
  • Rejestr udostępniania danych osobowych mieszkańców,
  • Rejestr udzielonych licencji na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • Rejestr udzielonych przez Prezydenta Miasta Mielca licencji na przewóz osób taksówką,
  • Rejestr udzielonych zezwoleń na przewóz osób w regularnych i specjalnych liniach,
  • Rejestr umów i rejestr zabezpieczeń,
  • Rejestr w zakresie opróżniania zbiorników bezobsługowych i transportu nieczystości ciekłych,
  • Rejestr wniosków o udostępnieniu informacji publicznej,
  • Rejestr wniosków o ukaranie do Sądu Rejonowego,
  • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym,
  • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
  • Rejestr wydanych informacji o stanie podatkowym [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr wydanych legitymacji służbowych,
  • Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień,
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o stanie podatkowym [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis,
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego,
  • Rejestr zabytków,
  • Rejestr zakupu VAT,
  • Rejestr zamówień publicznych,
  • Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta Mielca,
  • Rejestr zarachowań wpłat w podatkach [tajemnica skarbowa],
  • Rejestr zidentyfikowanych żołnierzy radzieckich pochowanych na cmentarzu Armii Radzieckiej w Mielcu przy ul. Wolności 44,
  • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych ( w załączniku)
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
  • Rejestr Kategorii Czynności Przetwarzania dokonywanych w imieniu administratora w UM w Mielcu
  • Rejestru Naruszeń Ochrony Danych Osobowych.
  • Wykaz informacji o środowisku EKOPORTAL,
  • Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.

Załączniki

  Rejestr działalno...munalnych.pdf 197,72 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Rejestr Instytucji Kultury.pdf 27,47 KB (pdf) szczegóły pobierz
  REJESTR ŻŁOBKÓW ...rnik 2017.doc 41,5 KB (doc) szczegóły pobierz
  Rejestr żłobków ...opad 2017.pdf 413,98 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Rejestr żłobków ...rudzień 2017 420,34 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Rejestr żłobków ...styczeń 2018 439,19 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się