Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
na sprzedaż nieruchomości własnej Gminy Miejskiej Mielec  
Przedmiot zamówienia
na sprzedaż nieruchomości własnej Gminy Miejskiej Mielec, niezabudowanej, położonej w Mielcu, obr.7 Rzochów w rejonie ulicy Rzoc  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg ograniczony  
Ogłaszający
Gmina Miejska Mielec  
Województwo
PODKARPACKIE  
Powiat
mielecki  
Miasto
Mielec  
Ulica
ul. Żeromskiego  
Numer budynku
26  
Data publikacji od
2016-02-02  
Data publikacji do
2017-12-31  
Termin składania ofert
2016-03-31 09:00  

Przetarg rozstrzygnięty

GMINA MIEJSKA MIELEC
39-300 MIELEC, woj. podkarpackie
ul. Żeromskiego 26
tel. 017 788 85 00


ogłasza

P R Z E T A R G    O G R A N I C Z O N Y

ogłasza przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości własnej Gminy Miejskiej Mielec, niezabudowanej, położonej w Mielcu, obr.7 Rzochów w rejonie ulicy Rzochowskiej, stanowiącej działkę 
nr 1162 o pow. 0,0115 ha

1. Stan prawny uregulowany jest w księdze wieczystej Kw TB1M/00038723/4 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Mielcu – Wydział ksiąg Wieczystych.

2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi : 4.316,00 zł.
Sprzedaż zwolniona jest z podatku VAT na podstawie art.43 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz.U. z 2011 r. nr 177,
poz. 1054 z późn. zm.).

W przetargu mogą uczestniczyć tylko właściciele działek przyległych do nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 1158, 1161, 1164 i 1175/3 w obr. 7 Rzochów, a warunkiem przystąpienia do przetargu jest:

- wpłacanie wadium (w pieniądzu) w wysokości 700,00 zł przelewem lub gotówką na rachunek bankowy Gminy Miejskiej Mielec w PKO Bank Polski S.A. numer 64102049130000 930201187699 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2016 r.,

- pisemne zgłoszenie do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Mielcu (budynek przy ul. Żeromskiego 26, pok. 20) do dnia 23 marca 2016 r. uczestnictwa w przetargu, do którego należy dołączyć kserokopię tytułu własności do działki (akt notarialny względnie poświadczenie z księgi wieczystej).

3. Uzasadnienie wyboru formy przetargu:
Działka 1162 została przeznaczona do zbycia w drodze przetargu ustnego ograniczonego do właścicieli sąsiednich nieruchomości, ponieważ działka nie nadaje się do samodzielnego zagospodarowania jako odrębna nieruchomość.

Przetarg zostanie przeprowadzony w dniu 31 marca 2016r. o godz. 9.00 w sali konferencyjnej nr 11 im. Jana Pawła II, w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w budynku przy ul. Żeromskiego 26.

Wykaz osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w przetargu zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mielcu (budynek przy ul. Żeromskiego 23) w dniu 29 marca 2016 r.

• Opis nieruchomości – działka niezabudowana, położona jest w terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz doliny rzeki Wisłoki, teren działki pokryty jest roślinnością trawiastą, kształt działki zbliżony do prostokąta. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej.
Uzbrojenie: sieć wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa i elektryczna w ulicy
Rzochowskiej.

• Nieruchomość położona jest w terenie dla którego brak jest obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego; możliwość realizacji inwestycji określa art.61 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2015 poz.199 z późn.zm.)

• Nieruchomość nie jest obciążona długami, prawami osób trzecich, ani ograniczeniami w rozporządzaniu.

• Na nieruchomości nie ciążą żadne zobowiązania.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygra zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. Pozostałe wpłacone wadia zostaną zwrócone w terminie 3-ch dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia względnie zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Ustalony w przetargu nabywca zobowiązany jest do zapłaty całej wylicytowanej kwoty, najpóźniej przed podpisaniem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu, Prezydent Miasta Mielca może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z ważnych powodów.

Informacje dotyczące przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, pok.nr 12 oraz telefonicznie pod numerem tel. (17) 788-85-62 lub (17) 788-85-00 wew. 62.

Sporz. D.Warchałowska-inspektor-18.01.2016 r.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..