Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
DOKUMENTACJA POSTĘPOWANIA PN. Dostawa wyposażenia dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mielcu w ramach projektu pn. Poszerzenie i wzbogacenie oferty kulturalnej dla mieszkańców MOF Mielec poprzez rozbudowę i modernizację Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mielcu PUBLIKOWANA OD DNIA 20-02-2019  
Przedmiot zamówienia
dostawy  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Wadium
23.000,00 PLN  
Ogłaszający
Gmina Miejska Mielec  
Województwo
PODKARPACKIE  
Powiat
mielecki  
Ulica
ul. Żeromskiego  
Numer budynku
26  
Data publikacji od
2019-02-20  
Data publikacji do
2020-12-31  
Termin składania ofert
2019-03-28 10:45  
Numer zgłoszenia
ZP.271.1.2019  
Cpv
30121100-4 Fotokopiarki
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213000-5 Komputery osobiste
30213200-7 Komputer tablet
30216110-0 Skanery komputerowe
30216130-6 Czytniki kodu kreskowego
30232100-5 Drukarki i plotery
30232110-8 Drukarki laserowe
32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32322000-6 Urządzenia multimedialne
32324600-6 Telewizory cyfrowe
32333400-0 Odtwarzacze wideo
32340000-8 Mikrofony i głośniki
32342420-2 Studyjne konsole mikserskie
32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
34144760-3 Wózki biblioteczne
39155000-3 Meble biblioteczne
39155100-4 Wyposażenie bibliotek
39224340-3 Kosze
39711110-3 Chłodziarkozamrażarki
39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła
44411300-7 Umywalki
48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48620000-0 Systemy operacyjne
 

21-05-2019 r. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - część 2 - dostawa wyposażenia multimedialnego (treść w załączniku)

 

 

14-05-2019 r. Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty najkorzstniejszej - część 1 dostawa mebli (treść w załączniku)

 

14-05-2019 r. Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej - część 3 dostawa wyposażenia teleinformatycznego (treść w załączniku)

 

07-05-2019 r. Zawiadomienie o wyniku postępowania - część 1 dostawa mebli (treść w załączniku)

 

07-05-2019 r. Zawiadomienie o wyniku postępowania - część 3 dostawa wyposażenia teleinformatycznego (treść w załączniku)

 

28-03-2019 r. Protokół z otwarcia ofert (treść w załączniku)

 

14-03-2019 r., w załączeniu:

- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w DUUE w dniu 14.03.2019 r.

12-03-2019 r., w załączeniu:

- Wyjasnienia i zmiana treści SIWZ.

12-03-2019 r. - INFORMACJA! Przesłano do  publikacji w DUEE ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu

01-03-2019 r., w załączeniu:

- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w DUUE w dniu 01.03.2019 r.

27-02-2019 r., w załączeniu:

- Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ,

- Edytowalne formularze 2.2.1.a i 2.2.1.b po zmianach

27-02-2019 r. - INFORMACJA! Przesłano do  publikacji w DUEE ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu

20-02-2019 r. w załączeniu:

- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia przesłane do publikacji w DUUE w dniu 15-02-2019 r. i opublikowane w dniu 20-02-2019 r.,

- Wyjasnienia i zimany treści SIWZ,

- Edytowalne formularze 2.2.1.a, 2.2.1.b, 2.2.3 po zmianach,

- Załącznik "Karta wyposażenia PXP",

- Załącznik "ST Regały".

 

Załączniki

  Ogłoszenie o zmian...2.2019 r..pdf 68,86 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Wyjaśnienia i zmia...ści SIWZ.pdf 15,95 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Formularz 2.2.1.a p...zmianach.docx 22,05 KB (doc) szczegóły pobierz
  Formularz 2.2.1.b p...zmianach.docx 15,7 KB (doc) szczegóły pobierz
  Formularz 2.2.3 po zmianach.docx 28,26 KB (doc) szczegóły pobierz
  Karta wyposażenia - PXP.pdf 348,08 KB (pdf) szczegóły pobierz
  ST - regały.pdf 583,39 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Wyjaśnienia i zmia...ści SIWZ.pdf 4,2 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Formularz 2.2.1.a p....2019 r..docx 22,17 KB (doc) szczegóły pobierz
  Formularz 2.2.1.b p....2019 r..docx 16,04 KB (doc) szczegóły pobierz
  Ogłoszenie o zmian...1-03-2019.pdf 81,94 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Wyjaśnienia i zmia...3.2019 r..pdf 2,19 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Ogłoszenie o zamia...3.2019 r..pdf 73,8 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Protokół z otwarcia ofert.pdf 883,5 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Protokół z otwarc...ofert (1).pdf 881,61 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zawiadomienie o wyn... 1 - BIP.pdf 421,23 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zawiadomienie o wyn... 3 - BIP.pdf 367,63 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zawiadomienie o uni... 1 - BIP.pdf 537,26 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zawiadomienie o uni... 3 - BIP.pdf 380,37 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zawiadomienie o uni... 2 - BIP.pdf 315,17 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się