Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Budowa parku na dawnym wysypisku śmieci wraz z terenami przyległych lasów
- Przedmiot zamówienia
- roboty budowlane
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Wadium
- 50.000,00 PLN
- Ogłaszający
- Gmina Miejska Mielec
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Żeromskiego
- Numer budynku
- 26
- Data publikacji od
- 2018-04-30
- Data publikacji do
- 2020-01-05
- Termin składania ofert
- 2018-05-30 10:45
- Numer ogłoszenia
- IZP.271.19.2018
- Cpv
-
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212120-3 Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
71300000-1 Usługi inżynieryjne
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
22.06.2018r. zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (treść w załączeniu)
30.05.2018r. protokół z otwarcia ofert (treść w załączeniu)
22.05.2018r. wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ (treść w załączeniu)
poniżej link do MLCS PB D 02:
http://miasto.mielec.pl/BIP/ZP/20180522/MLCS_PB_D_02.pdf
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 30/04/2018
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: 2018-05-15
W ogłoszeniu powinno być: 2018-05-30
21.05.2018r. wyjaśnienia treści SIWZ (treść w załączeniu)
18.05.2018r. wyjaśnienia oraz zmian treści siwz (treść w załączeniu)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 30-04-2018
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych o powierzchni minimum 5 ha, obejmującej w swoim zakresie budowę terenów zieleni, ciągów pieszo – rowerowych, placów zabaw, małej architektury oraz wykonanie nasadzeń o wartości co najmniej 500 000,00 zł. - 1 usługi polegającej na wykonaniu prac pielęgnacyjnych drzewostanu w terenach zieleni o powierzchni minimum 1 ha i o wartości wynoszącej co najmniej 50 000 zł.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 2 robót budowlanych, z których każda dotyczyła zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych o powierzchni minimum 2 ha i obejmowała swoim zakresem budowę terenów zieleni, ciągów pieszo-rowerowych, placów zabaw, małej architektury, wykonanie nasadzeń oraz wartość każdej z robót wynosiła, co najmniej 500 000,00 zł, - 1 usługi polegającej na wykonaniu prac pielęgnacyjnych drzewostanu w terenach zieleni o powierzchni minimum 1 ha i o wartości wynoszącej co najmniej 50 000 zł.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: 2018-05-15
W ogłoszeniu powinno być: 2018-05-28
14.05.2018r. zmiana treści SIWZ (treść w załączeniu)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 30-04-2018
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: 2018-05-15
W ogłoszeniu powinno być: 2018-05-24
02.05.2018r. zmiana treści SIWZ (treść w załączeniu)
Poniżej linki do elementów dokumentacji projektowej (mapy, zmiana lokalizacja planowanych nasadzeń, Projek Wykonawczy TOM II branża drogowa):
www.miasto.mielec.pl\BIP\ZP\20180502\MLCS_PB_D_02_03.ZIP
www.miasto.mielec.pl\BIP\ZP\20180502\MLCS_PW_DROGI.pdf
www.miasto.mielec.pl\BIP\ZP\20180502\Mapa_ze_zmianami_lokalizacji_drzew_krzewow_A0.pdf
www.miasto.mielec.pl\BIP\ZP\20180502\smoczka_skan.zip
Ogłoszenie nr 552745-N-2018 z dnia 2018-04-30 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 , nazwa projektu: Poprawa jakosci środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni w Gminie Miejskiej Mielec
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.mielec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.mielec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parku na dawnym wysypisku śmieci wraz z terenami przyległych lasów
Numer referencyjny: IZP.271.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa parku na dawnym wysypisku śmieci wraz z terenami przyległych lasów w ramach inwestycyjnego programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni w Gminie Miejskiej Mielec”. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu nowych nasadzeń roślinnych – drzew, krzewów, bylin, wysiew łąki kwietnej, budowie ciągów pieszo – rowerowych i alejek spacerowych oraz placu zabaw na terenie parku na dawnym wysypisku śmieci. Teren całej inwestycji obejmuje działki o numerach ew. 2442/4, 2441/3, 2440/4, 2436, 2435/3, 2434/3, 2433/3, 2432/3, 2426/3, 2303, 2301/1, 2304, 2311, 2312/3, 2305, 2306, 2309/1, 2309/2, 2309/3, 2309/4, 2308/1, 2308/2, 2308/3, 2308/4, 2313/1 (działka została podzielona na nr 2313/9, 2313/10), 2294/21, 2298, 2294/17, 2272 (działka została podzielona na 2272/1, 2272/2, 2272/3) – obręb 5 Smoczka w Mielcu. Powierzchnia całego opracowania obejmuje 15,6 ha. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który zadeklaruje udzielenie gwarancji na okres dłuższy, aniżeli wymagane minimum otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny ofert, zgodnie z zasadami, o których mowa w SIWZ. Dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia zabawowe muszą posiadać atesty, dopuszczenia do użytkowania oraz certyfikaty autoryzowane na Wykonawcę. Urządzenia i ich rozmieszczenie muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176:2009, a nawierzchnie bezpieczne muszą zostać wykonane zgodnie z normą PN-EN 1177. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) oczyszczenie terenu z chwastów, podrostów i samosiewów, odpadów komunalnych, b) wycinkę drzew i karczowanie pni, c) prace pielęgnacyjne drzewostanu – trzebież selekcyjna drzew chorych, suchych utrudniających wzrost egzemplarzy cenniejszych, usunięcie gatunków obcego pochodzenia, d) przygotowanie gruntu pod nowe nasadzenia roślinne, e) wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami i podbudową ciągu spacerowo – rowerowego, f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie cementowo – pisakowej, g) wykonanie nawierzchni żwirowej na podbudowie, h) wykonanie placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią piaskową, mata gumową przerostową, i) zakup i montaż elementów małej architektury w tym: - ławki, - kosze na śmieci, - montaż budek lęgowych dla ptaków i domków dla zwierząt – jeży, wiewiórek, nietoperzy, j) nasadzenia nowych drzew, krzewów, k) założenia rabat bylinowych, l) założenie łąki kwietnej, m) założenie trawników parkowych, n) założenie boiska z naturalnej, wzmocnionej nawierzchni trawiastej, o) oczyszczenie i wyrównanie terenu, p) prace pielęgnacyjne w pierwszym roku po założeniu roślinności, r) obsługę geodezyjna (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
77211500-7 |
45112723-9 |
45112720-8 |
45112711-2 |
45233161-5 |
45212120-3 |
77211400-6 |
71300000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych o powierzchni minimum 5 ha, obejmującej w swoim zakresie budowę terenów zieleni, ciągów pieszo – rowerowych, placów zabaw, małej architektury oraz wykonanie nasadzeń o wartości co najmniej 500 000,00 zł. - 1 usługi polegającej na wykonaniu prac pielęgnacyjnych drzewostanu w terenach zieleni o powierzchni minimum 1 ha i o wartości wynoszącej co najmniej 50 000 zł. b) Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) osobą, której zostanie powierzona funkcja kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawione wcześniej obowiązujących przepisów; 2) osobą, której zostanie powierzona funkcja kierownika robót w zakresie drogowym, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3) osobą, której zostanie powierzona funkcja nadzoru robót w zakresie zieleni, spełniającą następujące warunki: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni, - wykształcenie: w zakresie architektury krajobrazu lub ogrodnictwa o specjalności kształtowanie terenów zielni lub leśnictwa lub ochrony środowiska, - doświadczenie zawodowe: minimum 1-roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac polegających na urządzaniu terenów zielonych oraz pełniła funkcję inspektora nadzoru terenów zielonych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych lub sportowych lub urządzaniu placów zabaw; 4) osobą, której zostanie powierzona funkcja nadzoru robót w zakresie wykonywania prac pielęgnacyjnych w drzewostanie, spełniającą następujące warunki: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia II - stopnia do kierowania pracami pielęgnacyjnymi w drzewostanie, - doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami pielęgnacyjnymi w drzewostanie, pełniła funkcję kierownika prac pielęgnacyjnych w drzewostanie na co najmniej 1 zadaniu; Uwaga: Stosowanie do art. 12 a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych oraz usług (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju/przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy: - roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
długość okresu gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji, gdy: 1) Zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) Wystąpią sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres, w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej lub wskutek innych sytuacji niezależnych od stron. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia opisanych okoliczności, 3) Potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym koniecznych zmian dokumentacji projektowej, 4) Wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne, 5) Nastąpią przerwy w realizacji robót budowlanych powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 6) Zamawiający zleci roboty dodatkowe lub zamienne, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, 7) Wystąpią niekorzystne warunki pogodowe, które uniemożliwiają prowadzenie robót w zgodzie z wymaganiami technologicznymi, 8) Wystąpią katastrofalne opady atmosferyczne, które mogą spowodować zniszczenie już wykonanych robót, 9) Wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji projektowej kolizje elementów instalacji i sieci na terenie budowy wymagające zastosowania robót zamiennych lub dodatkowych, 10) Nastąpi odkrycie na terenie budowy niezinwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych lub urządzeń, których obecność utrudnia prowadzenie robót w sposób zgodny z umową, 11) Pojawią się nowe rozwiązania techniczne i technologiczne, których zastosowanie okaże się korzystne dla Zamawiającego w trybie wykonania robót zamiennych, 12) Wystąpi zagrożenie spowodowane niewybuchami, substancjami chemicznymi itp.; 13) Nastąpi odkrycie obiektów archeologicznych, zabytkowych itp. wymagających inwentaryzacji i badań.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-15, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: