Praca - inkasent opłaty targowej
Urząd Miejski w Mielcu poszukuje osoby chętnej (osoby fizyczne, prawne, jednostki organizacyjne, nieposiadające osobowości prawnej) poboru opłaty targowej na targowisku miejskim przy ul. Wolności i Sandomierskiej w dni targowe tj. od poniedziałku do soboty oraz na terenie Gminy Miejskiej Mielec (nie dotyczy bazaru przy ul. Sportowej) niezależnie od faktycznego czasu trwania czynności i niezwłocznie po jej rozpoczęciu.
Kandydat na inkasenta winien mieć ukończone 18 lat, pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych. Nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydat powinien się cechować:
1. nieposzlakowaną opinią
2. wysoką kulturą osobistą,
3. odpowiedzialnością, dużym zaangażowaniem i poczuciem obowiązku,
4. dyspozycyjnością.
Wynagrodzenie za pobór tej opłaty jest ustalone w wysokości 11% od osobiście pobranej opłaty targowej.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie pisemnych ofert w terminie do 20 marca 2019 r.w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec parter pok. 9, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na Inkasenta opłaty targowej”.
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Mosior tel. 17 787 42 60.