Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
podinspektor w Biurze Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego
w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
podinspektor – w Biurze Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe na kierunku prawo,
f) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o gospodarce komunalnej, o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, kodeks spółek handlowych, Komunikat Nr 23 Ministra Finansów w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
g) posiada bardzo dobrą znajomość programów pakietu MS Office, Exel, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziany 3 letni staż pracy,
b) umiejętność organizacji pracy, rzetelność w wykonywaniu zadań,
c) umiejętność analitycznego myślenia, logicznego kojarzenia i wnioskowania,
d) sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji,
e) chęć stałego podnoszenia kwalifikacji.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.:
a) czynności z zakresu kontroli zarządczej, w tym koordynacja prac związanych
z wdrożeniem i funkcjonowaniem kontroli zarządczej w urzędzie,
b) czynności z zakresu nadzoru właścicielskiego w tym m.in. analiza pod względem formalno-prawnym dokumentów przedkładanych przez spółki na Zgromadzenie Wspólników lub Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 26, II piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W grudniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv (zdjęcie),
b) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Mielcu - mielec.bip.gov.pl),
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 23 stycznia 2018 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z pózn. zm.)”
Mielec, 08.01.2018 r.
Wykonujący Zadania i Kompetencje
Prezydenta Miasta Mielca
Jan Myśliwiec
Pierwszy Zastępca Prezydenta