Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Informacja o wynikach naboru - w załączniku.
Lista kandydatów spełniajacych wymagania formalne - w załączniku
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze –
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Mielcu
39-300 Mielec, ul. Biernackiego 4A
1. Stanowisko pracy:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Mielcu
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług
w Środowiskowych Domach Samopomocy, a w szczególności: pomoc społeczna lub
pedagogika, socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie, administracja,
f) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku
kierowniczym w pomocy społecznej oraz co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe
polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
g) legitymuje się specjalizacją z zakresu organizacji pomocy społecznej,
h) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia
psychicznego, prawo zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy,
o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania
administracyjnego,
i) posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS OFFICE w tym: Excel, poczty e-mail oraz
obsługi urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe wobec kandydata:
a) doświadczenie w gospodarowaniu środkami trwałymi, znajomość zagadnień związanych
z gospodarowaniem finansami,
b) znajomość zagadnień opieki społecznej miasta Mielca,
c) rzetelność, wysoka kultura osobista, komunikatywność,
d) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność,
e) umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, empatia,
f) umiejętność pracy w zespole,
g) odporność na stres i pracę pod presją czasu.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in. :
a) organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,
b) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej w zakresie realizowania zadań statutowych ŚDS,
c) nadzorowanie nad majątkiem jednostki,
d) prowadzenie polityki kadrowej,
e) sporządzanie okresowych ocen, analiz, sprawozdań z realizacji zadań objętych zakresem działania,
f) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Mielcu i organizacjami pozarządowymi.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy - 39-300 Mielec, ul. Biernackiego 4A, oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z urzędem
oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - nie dotyczy.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów
potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po
rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie
o udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 28 lutego 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta /www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz.922 )”
Mielec, 13.02.2017 r. Prezydent Miasta Mielca
Daniel Kozdęba