Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Informacja o wynikach - w załączniku.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora w Referacie Kontroli Podatkowej, w Wydziale Finansowym
w Urzędzie Miejskim w Mielcu ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
podinspektor ds. kontroli podatkowej w Referacie Kontroli
Podatkowej w Wydziale Finansowym
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią oraz wysoką kulturą osobistą,
e) wykształcenie wyższe magisterskie,
f) wymagany co najmniej 5 letni staż pracy w kontroli podatkowo-skarbowej,
g) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych, znajomość procedur kontrolnych,
h) posiada bardzo dobrą znajomość oprogramowania biurowego typu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, asertywność, umiejętność efektywnej pracy w zespole, operatywność, odporność na stres i pracę pod presją czasu, samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji,
b) umiejętności zawodowe: uprawnienia do prowadzenia samochodu osobowego, znajomość topografii miasta.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.
a) przeprowadzanie kontroli powszechności opodatkowania,
b) przeprowadzanie kontroli indywidualnej podatników pod względem zgodności ze stanem prawnym i faktycznym podmiotów opodatkowania.
c) sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych,
d) rozpatrywanie zastrzeżeń do protokołów ,
e) wszczynanie i prowadzenie postępowań podatkowych pokontrolnych.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec ul. Żeromskiego 26, II piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, CV /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 20 stycznia 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta /www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014, poz.1182 z późn. zm.)”
Mielec, 03.01.2017 r.
Prezydent Miasta Mielca
Daniel Kozdęba