Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- Stanowisko
- inspektor w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego
- emokrzycka@um.mielec.pl
- Telefon
- 17 78 88 515
- Fax
- 17 78 88 505
- Data składania
- 2017-11-06
- Data wygaśnięcia
- 2018-01-23
- Tagi
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Gmina
- Mielec
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Żeromskiego
- Numer budynku
- 26
Informacja o wynikach naboru - w załączniku.
Lista kandydatów spełniających formalne wymagania - w załączniku.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na woln stanowisko urzędnicze –
inspektor w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska
i Zarządzania Kryzysowego
w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
inspektor – Referat Ochrony Środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe techniczne: ochrona środowiska, rolnictwo, leśnictwo, ogrodnictwo,
f) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: prawo ochrony środowiska, ustawa
o ochronie przyrody, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
g) posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych,
h) posiada prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostce budżetowej,
b) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność,
c) umiejętność analitycznego myślenia, sumienność, komunikatywność, dokładność,
d) umiejętność efektywnej pracy w zespole,
e) odporność na stres i pracę pod presją czasu,
f) samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji,
g) gotowość do pracy w terenie.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.:
a) wykonywanie i koordynacja zadań określonych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej
i Programie Ograniczenia Niskiej Emisji,
b) realizacja zadań wynikających z Programu Ochrony Środowiska,
c) sprawozdawczość z realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Powietrza,
d) prowadzenie: „Bazy OOŚ-GDOŚ”, „Wykazu Ekoportal”,
e) realizacja programu „Usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Mielec”,
f) aktualizacja „Bazy Azbestowej”,
g) wydawanie opinii w zakresie konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
h) prowadzenie postępowań w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko przyjmowanych Programów,
i) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną wydziału.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 23, I piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
We wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv (zdjęcie),
b) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca),
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 6 listopada 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).”
Mielec, 23.10.2017 r.
Wykonujący Zadania i Kompetencje
Prezydenta Miasta Mielca
Jan Myśliwiec
Pierwszy Zastępca Prezydenta