V Sesja Rady Miejskiej w Mielcu
Mielec, 20 lutego 2019 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 oraz art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.)
z w o ł u j ę
V sesjęRady Miejskiej w Mielcu w dniu 28 lutego (czwartek) 2019 roku
o godz. 9:30 w Urzędzie Miejskim w Mielcu w sali im. Św. Jana Pawła II.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.
4. Przyjęcie Kodeksu Etycznego Radnych Rady Miejskiej w Mielcu Kadencji 2018-2023.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2019 rok.
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2019-2043.
7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia bonifikat od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności.
8. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminów targowisk miejskich.
9. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej.
10.Podjęcie uchwały w sprawie dokonania wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Mielec.
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia VII zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego „Mielec – Osiedle – Centrum” – etap I.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wykonywania obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do rad osiedli na terenie Gminy Miejskiej Mielec oraz wyznaczenia radnych Rady Miejskiej w Mielcu do pracy w komisjach wyborczych.
15. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, przyznania zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych.
16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Zespołowi Żłobków Miejskich w Mielcu.
17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Samorządowemu Centrum Kultury w Mielcu.
18. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
19. Sprawozdanie roczne z działalności Mieleckiej Rady Seniorów za rok 2018.
20. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Bogdan Bieniek