Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego i Regulaminowej
Mielec, 20.08.2020 r.
BR.0012.5.3.2020
Sz. P. …………………………………….
…………………………………….
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24 sierpnia 2020 r. (poniedziałek) o godz. 13:00 w Urzędzie Miejskim w sali im. Św. Jana Pawła II odbędzie się posiedzenie Komisji Porządku Publicznego i Regulaminowej Rady Miejskiej w Mielcu.
Porządek posiedzenia:
- Wyrażenie opinii w sprawie wykorzystania herbu miasta Mielca na banknocie pamiątkowym.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Prace nad projektem uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu nadawania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Mielca.
Przewodniczący Komisji
Porządku Publicznego i Regulaminowej
Dominik Surowiec
Podstawa prawna do urlopowania:
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713)