DRUKUJ
2017-01-10

Ogłoszenie o przetargu

PREZYDENT  MIASTA  MIELCA

ogłasza

przetarg  pisemny  nieograniczony

 

na najem kiosku handlowego o pow. użytkowej 10,92 m2, położonego przy wschodnim boku Placu Armii Krajowej, umeblowanego, wyposażonego w instalację wodno- kanalizacyjną i elektryczną, przeznaczonego pod sprzedaż prasy, kwiatów, książek, płyt, pamiątek, itp. z dopuszczeniem prowadzenia małej gastronomii bez możliwości sprzedaży alkoholu. Sezonowo dopuszczone jest prowadzenie ogródka letniego na części placu o pow. około 20 m2.

 

Cena wywoławcza rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia włącznie wynosi 7.500,00 zł netto.

Okres trwania umowy – na czas nieoznaczony. Czynsz płatny miesięcznie, do 15-go każdego miesiąca, podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dla branży mała gastronomia najemca będzie płacił czynsz najmu inny w okresie letnim a inny w okresie zimowym. Zmiana wysokości czynszu – waloryzacja na 1 kwietnia każdego roku najmu, o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja). Czynsz najmu płatny jest od pierwszego dnia następnego miesiąca po którym umowa najmu została podpisana.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do przetargu zobowiązane są do zapoznania z istotnymi warunkami umowy najmu kiosku oraz regulaminem przetargu. Z w/w dokumentami można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, ul. Żeromskiego 23, pok. Nr 7 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl(załączniki do ogłoszenia).

 

Wysokość wadium wynosi 1.800,00 zł.

 

Kiosk będzie można obejrzeć w dniu 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 930 do 1030.

 

Pisemne ofertyz podaniem wysokości rocznego czynszu za najem kiosku od miesiąca stycznia do grudnia (włącznie) należy składać w zabezpieczonych kopertach z napisem „Najem kiosku” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mielcu, ulica Żeromskiego 26 pokój nr 20 w terminie do dnia 10 lutego 2017 r. do godziny 1500.

Warunkiem  dopuszczenia  do  udziału  w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości

1.800,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2017 r. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu do godziny 1330 lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Mielcu o nazwie Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699.

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne.

Oferta powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna, aktualną informację z rejestru przedsiębiorców/ewidencji – bądź potwierdzona kopię, nie starszą niż jeden tydzień przed złożeniem oferty lub inny dokument potwierdzający rodzaj i zakres prowadzonej działalności (umowa spółki, statut, itp. ) jeżeli oferentem jest jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2.      zgodę współmałżonka oferenta będącego osobą fizyczną (również wspólnika spółki cywilnej) na wzięcie udziału w przetargu oraz zawarcie umowy najmu w razie jego wygrania lub złożenie oświadczenia o nie pozostawaniu w związku małżeńskim albo dokument stwierdzający istnienie ustroju rozdzielności majątkowej,

3.      umocowanie do udziału w przetargu, jeżeli w imieniu oferenta występuje pełnomocnik,

4.      dowód wpłacenia wadium,

5.      datę sporządzenia oferty,

6.      oferowaną wysokość rocznego czynszu na najem kiosku (netto), która nie może być niższa niż określona w zaproszeniu do składania ofert, ,

7.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

8.      oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy najmu i przyjmuje zapisy umowy bez zastrzeżeń oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym kiosku,

9.      dokładny adres banku oraz numer konta  bankowego, na które zostanie odesłane wadium
w przypadku gdy przetarg nie zostanie rozstrzygnięty na korzyść oferenta.

Komisyjne otwarcie ofert(część jawna przetargu), ustalenie ich ważności oraz zawiadomienie oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz przewidywanym terminie zamknięcia przetargu nastąpi w dniu 14 lutego 2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sali im. Jana Pawła II.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet przyszłego, należnego czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu kiosku. Pozostałe wadia wpłacone przez uczestników, którzy nie wygrali przetargu podlegają zwrotowi po zakończeniu przetargu, nie później niż w ciągu 3 dni od zamknięcia przetargu bez oprocentowania.

Organizatorzy przetargu zastrzegają sobie:

1.      prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,

2.      prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, pok. Nr 7 w budynku Urzędu ul. Żeromskiego 23 lub pod nr tel. 788-85-64.

Informacja o wyniku przetargu w załączniku