DRUKUJ
2016-03-31

Rejestr Instytucji Kultury

 

Informacja
o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych

Nazwa Rejestr instytucji kultury
Opis Rejestr instytucji kultury prowadzony jest w oparciu o ustawę z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j.  Dz. U. z 2018, poz. 1983 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. 2012 r., poz. 189)
Miejsce udostępnienia Wydział Organizacyjno-Administracyjny – I piętro, pok. nr 15
Informacja tel. 17 788 85 10
fax 17 788 85 11
Sposób udostępnienia
  1. Udostępnienie danych zawartych w rejestrze odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej - http://mielec.bip.gov.pl/
  2. Każdy ma prawo przeglądać bezpłatnie, w godzinach pracy Urzędu, tj.
    poniedziałek od 800 do 1600
    wtorek-piątek od 730 do 1530,
    akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
  3. Odpis z rejestru instytucji kultury udostępniany jest na wniosek.

 

Rejestr Instytucji Kultury - załącznik