OGŁOSZENIE II NABORU NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informacja o wynikach naboru - w załączniku.
OGŁOSZENIE II NABORU
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze –
Naczelnika Wydziału Dróg, Zieleni i Energetyki
w Urzędzie Miejskim w Mielcu ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
Naczelnik Wydziału – Wydział Dróg, Zieleni i Energetyki
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe techniczne,
f) staż pracy min. 5 lat, w tym na stanowisku kierowniczym min. 3 lata pracy związanej gospodarką komunalną,
g) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o drogach publicznych, o ochronie przyrody,o ochronie zwierząt, prawo zamówień publicznych, finansów publicznych, o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
h) posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS OFFICE, Excel, umiejętność obsługi programu kosztorysowania, poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność,
b) umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, komunikatywność, empatia,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) odporność na stres i pracę pod presję czasu,
e) umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.
a) planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie prac podległych pracowników w sposób zapewniający pełną prawidłową i terminową realizację zadań wydziału,
b) nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg, zieleni miejskiej, urządzeń melioracyjnych, kanalizacji deszczowej i oświetlenia,
c) nadzór nad ww. inwestycjami ,
d) współpraca w opracowywaniu projektów unijnych,
e) przygotowywanie projektów dokumentacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych związanych z zakresem działania wydziału.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 23, I piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lipcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 16 sierpnia 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta / www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2016, poz. 922 /”
Mielec, 01.08.2017r.
Wykonujący
Zadania i Kompetencje
Prezydenta Miasta Mielca
Jan Myśliwiec
Pierwszy Zastępca Prezydenta