Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Informacja o wynikach naboru - w załączniku.
OGŁOSZENIE O VI NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
podinspektor w Referacie Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
podinspektor - Referat Inwestycji
w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe techniczne - specjalność konstrukcyjno-budowlana, w zakresie instalacji elektrycznych lub budownictwo,
f) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
g) mile widziane inne uprawnienia budowlane wykonawcze i uprawnienia projektowe,
h) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym, o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
i) posiada bardzo dobrą znajomość programów do kosztorysowania, pakietu MS Office, Excel, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych,
j) mile widziana znajomość oprogramowania do projektowania,
k) minimum 3 lata pracy w branży budowlanej w wykonawstwie bądź projektowej, minimum roczne doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność,
b) umiejętność analitycznego myślenia, logicznego kojarzenia i wnioskowania,
c) dokładność, kreatywność, komunikatywność, empatia,
d) umiejętność efektywnej pracy w zespole,
e) odporność na stres i pracę pod presją czasu,
f) samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji,
g) gotowość do pracy w terenie.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.:
a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
b) przygotowanie projektów przetargów oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wskazanych inwestycji planowanych do realizacji,
c) przygotowanie terenu inwestycji i przekazanie placu budowy wykonawcy,
d) uczestniczenie w odbiorach technicznych i końcowych robót budowlanych,
e) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót budowlanych z zakresu robót budowlanych i drogowych,
f) egzekwowanie obowiązków wynikających z umów, rękojmi i gwarancji,
g) odbioru poprawności wykonania zleconych przez Gminę dokumentacji projektowych dot. inwestycji miejskich.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 23, I piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W maju 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv (zdjęcie),
b) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca),
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje (w tym posiadanych uprawnień budowlanych),
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 6 lipca 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskie Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).”
Mielec, 22.06.2017 r. Pierwszy Zastępca
Prezydenta Miasta Mielca
Jan Myśliwiec