Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor ds. VAT – Wydział Księgowo - Rachunkowy
w Urzędzie Miejskim w Mielcu ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. VAT – Wydział Księgowo - Rachunkowy
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe magisterskie,
f) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
g) posiada min. 2 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług,
h) posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS OFFICE, systemu MS Windows 7/8/8.1, programów finansowo - księgowych, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych,
3. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach finanse i rachunkowość lub administracja publiczna lub zarządzanie,
b) mile widziane doświadczenie zawodowe w komórkach finansowych administracji publicznej,
c) umiejętność organizacji pracy, terminowość, wytrwałość,
d) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, dokładność, komunikatywność,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) konsekwencja w realizowaniu zadań,
g) odporność na stres i pracę pod presją czasu.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.
a) sporządzanie i podpisywanie miesięcznych deklaracji VAT - 7,
b) sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowością sporządzanych faktur VAT w urzędzie,
c) comiesięczna kontrola podatku VAT naliczonego i zakwalifikowanego do odliczenia,
d) rozliczanie środków zewnętrznych z tytułu zwrotu odzyskanego podatku VAT,
e) ewidencja księgowa dochodów Urzędu Miasta,
f) sporządzanie raportów fiskalnych.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec ul. Żeromskiego 26, II piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W sierpniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 07 października 2016 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta / www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskie Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2014, poz.1182 z późn. zm/”
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Jan Myśliwiec