Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- Stanowisko
- podinspektor - Referat Odpadów Komunalnych
- sekretariat@um.mielec.pl
- Telefon
- 177888504
- Fax
- 177888505
- Data składania
- 2017-03-13
- Data wygaśnięcia
- 2017-07-10
- Tagi
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Gmina
- Mielec
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Żeromskiego
- Numer budynku
- 26
Informacja o wynikach naboru - w załączniku
Lista kandydatów spełniających formalne wymagania - w załączniku.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
podinspektora w Referacie Odpadów Komunalnych w Wydziale Inwestycji, Transportu
i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
podinspektor - Referat Odpadów Komunalnych
w Wydziale Inwestycji, Transportu i Gospodarki Komunalnej
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse i rachunkowość, rachunkowość,
f) minimum 1 rok pracy na stanowisku związanym z księgowością, finansami,
g) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, o postępowaniu
egzekucyjnym w administracji, o podatkach i opłatach lokalnych, o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, o odpadach, prawo zamówień publicznych, o samorządzie
gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
h) posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, Excel,
umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność,
b) umiejętność analitycznego myślenia, logicznego kojarzenia i wnioskowania,
c) dokładność, kreatywność, komunikatywność, empatia,
c) umiejętność efektywnej pracy w zespole,
d) odporność na stres i pracę pod presją czasu,
e) samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.
a) obsługa programu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji właścicieli objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
c) przyjmowanie oraz weryfikacja złożonych deklaracji,
d) pomoc przy prowadzeniu spraw w zakresie księgowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
e) ewidencja sprawozdań przez podmioty wpisane do rejestru działalności regulowanej oraz podmiotów odbierających nieczystości ciekłe,
f) udział w przygotowaniu sprawozdań.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 23, I piętro oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi
komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W styczniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim
w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów
potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po
rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie
o udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 13 marca 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta /www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2016, poz.992 /”
Mielec, 24.02.2017 r.
Z up. Prezydent Miasta Mielca
Jan Myśliwiec
Pierwszy Zastępca Prezydenta