Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- Stanowisko
- podinspektor – Biuro Promocji i Informacji
- Telefon
- 17 7888515
- Fax
- 17 7888505
- Data składania
- 2017-01-20
- Data wygaśnięcia
- 2017-07-01
- Tagi
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Gmina
- Mielec
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Żeromskiego
- Numer budynku
- 26
Informacja o wynikach naboru - w załączniku.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - w załączniku
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Prezydent Miasta Mielca
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor – Biuro Promocji i Informacji
w Urzędzie Miejskim w Mielcu ul. Żeromskiego 26.
1. Stanowisko pracy:
podinspektor – Biuro Promocji i Informacji
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, informatyka
f) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, instrukcji kancelaryjnej
g) znajomość j. angielskiego potwierdzona certyfikatem, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem, prawo jazdy kat. B,
h) znajomość przepisów dot. przygotowań ofert inwestycyjnych,
i) bardzo dobra znajomość pakietu MS Office potwierdzona certyfikatem, znajomość programów graficznych Adobe Photoshop, CorelDRAW, Lightroom, DXO, biegła obsługa panelu administracyjnego Wordpress.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność organizacji pracy, operatywność, systematyczność, samodzielność,
b) dokładność, komunikatywność, kreatywność,
c) umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne,
d) odporność na stres i pracę pod presją czasu, terminowość.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.
a) przygotowywanie, koordynacja oraz nadzór nad uroczystościami miejskimi oraz wydarzeniami współorganizowanymi przez urząd,
b) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zakupów materiałów promocyjnych oraz realizacji usług promocyjnych,
c) prowadzenie gospodarki magazynowej biura,
d) projektowanie i opracowanie graficzne ulotek i broszur promocyjnych na potrzeby biura w CorelDRAW, Adobe Photoshop,
e) organizowanie stoisk oraz punktów promocyjnych z wykorzystaniem symulatora lotów, roll-upów, widerów, banerów, ścianek ekspozycyjnych podczas wydarzeń promocyjnych,
f) obsługa sesji Rady Miejskiej w tym: nagłośnienia, urządzeń multimedialnych, rejestracja przebiegu obrad,
g) prowadzenie profili miejskich w mediach społecznościowych oraz dokumentacji fotograficznej inwestycji oraz wydarzeń miejskich,
h) aktualizacja strony internetowej samorządu miasta Mielca w panelu administracyjnym Wordpress.
5. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) miejsce pracy – Mielec ul. Żeromskiego 23, parter, oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec,
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami urzędu oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, cv /zdjęcie/,
b) kwestionariusz osobowy /do pobrania na stronie internetowej miasta Mielca/,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
d) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie udzielenie informacji o osobie”/,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, I piętro, pok. 20, do 20 stycznia 2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta / www. mielec.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskie Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2014, poz.1182 z późn. zm/”
Mielec, 05.01.2017 r.
Prezydent Miasta Mielca
Daniel Kozdęba