Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego i Regulaminowej
Mielec, 2017-06-02
BR.0012.5.5.2017
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 czerwca 2017 r. /wtorek/ o godz. 15.00 w Urzędzie Miejskim w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 w sali Nr 25 I piętroodbędzie się posiedzenie Komisji Porządku Publicznego i Regulaminowej.
Porządek posiedzenia:
1. Wyrażenie opinii odnośnie projektu uchwały o zmianie Uchwały Nr XXIX/245/2013 Rady Miejskiej w Mielcu z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Mielec.
2. Wolne wnioski i zapytania.
Podstawa prawna do urlopowania:
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.)
Przewodniczący Komisji
Jakub Blicharczyk